Pepeta

Nora Fatehi
Pepeta Lyrics Nora Fatehi and Rayvanny have sung the song. S2Kizzy and Tizaf Mohcine have produced the music while Amaar Baz, Ebraheem Baggash, Raja Kumari, and Ray Vanny have written the Pepeta lyrics. The English song by Nora Fatehi lyrics are given below.

Pepeta Lyrics

Bad Girl, you can be my baby mama
I wanna take you place we can chill for the summer
Your body language Tropicana
Private jet we can fly to Bahamas

Flat tummy chains on your waist (hayaah)
You better than my ex.
I got the room party you can be my guest (hayaah)
I wanna feel that taste

(Sakata)
Know you like it when I whine it (Sakata)
You wanna pull up right behind it (Sakata)
Feel the wave Come and ride it (Sakata)
But don't get to close...
I'ma killer baby no lie (Sakata)
You know I can change ur whole life (Sakata)
Keep it burn it like a wildfire (Sakata)
Don't get too close

I can tell u want love
Say you only want a top gyal
Aint no body whine like me
But my love ain't free
Been there hit hit
Don't stop bring it bring it
Body on lock feel it feel it
Hips tik tok get it get it

Queen that's me
No time for them basic B's (Yeah)
That Gin got me lit
I put my hands on my hips

When I'm done
You are gonna miss me yeah
What u want baby I'll be your number one
Nothing can beat me
I'm in charge, Listen to me yeh me yeh

PEPETA (OH PEPETA)
Shuka Chini PEPETA (OH PEPETA)
PEPETA (OH PEPETA)
Katika PEPETA (OH PEPETA)
Sakata (OH PEPETA)
Shuka Chini PEPETA (OH PEPETA)
PEPETA (OH PEPETA)
Katika PEPETA (OH PEPETA)

Know you like it when I whine it (Sakata)
You wanna pull up right behind it (Sakata)
Feel the wave Come and ride it (Sakata)
But don't get to close (Sakata)
I'ma killer baby no lie (Sakata)
You know i can change ur whole life (Sakata)
Keep it burn it like a wildfire (Sakata)
Don't get too close...

Kama Tunda... Naitaka...
Ntailamba hiyo... ntainga ata..
Kama Rhumba Nasakata...
Namutoto Hiyo Napata...

Cuz I got what you want and
You know its hot just like fire fire
If the heat in this room is not from me
And you take me higher higher

Cuz baby don't you know
I got that rupa pum pum pum pum
Pick it up now from the floor
Let me show you what I can do

Cuz baby don't you know
I got that rupa pum pum pum pum
Take it down pick it from me
I got that rupa pum pum pum pum

PEPETA (OH PEPETA)
Shuka Chini PEPETA (OH PEPETA)
PEPETA (OH PEPETA)
Katika PEPETA (OH PEPETA)
PEPETA (OH PEPETA)
Shuka Chini PEPETA (OH PEPETA)
PEPETA (OH PEPETA)
Katika PEPETA (OH PEPETA)

Written by:
Amaar Baz, Ebraheem Baggash, Raja Kumari, Ray Vanny

"Pepeta" Video

Video Thumbnail

"Pepeta" Song Info

Singer
Nora Fatehi, Rayvanny
Lyricist
Amaar Baz, Ebraheem Baggash, Raja Kumari, Ray Vanny
Music
S2Kizzy, Tizaf Mohcine
Director
Abderrafia El Abdioui
Cast
Nora Fatehi, Rayvanny
Choreography
Rajit Dev